Alla inlägg under mars 2012

Av Sara Hillblom - 1 mars 2012 20:37

Då var de 18 veckor kvar till förlossning, 126 dagar!

Gud va ja längtar efter henne nu:) Men innan det är dags för oss att mötas så ska jag njuta ordentligt av våren och en bit av sommaren eftersom de är sista tiden som ickeförälder, sen får gärna föräldrarollen börja men jag kommer aldrig sluta vara ung för de. Ja kommer heller aldrig bli "mer vuxen" eller låta "barnet" i mig försvinna för att jag blir förälder, de vore så tragiskt och tyvärr blir de så för många har jag sett.

Jag kommer fortfarande vara Sara Hillblom men så klart ska jag alltid göra mitt yttersta som förälder och ta ansvar och skydda det lilla livet. 


Idag gjorde jag ett litet avtal med mig själv, eller rättare sagt satte upp ett mål. 

Under den kommande veckan ska jag ta minst en promenad varje dag på 30 minuter och starten gick av idag torsdag:)

Behöver röra mig lite mer känner jag, ja jobbar ju inte så jag får ju inte så mycke vardaglig motion som ja kanske skulle behöva egentligen. 


 


V. 22+0


Det känns som att tiden som är kvar kommer att springa iväg! :)

Presentation


LOVE IS MY RELIGION

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards