Alla inlägg under maj 2012

Av Sara Hillblom - 26 maj 2012 14:48

     

Av Sara Hillblom - 25 maj 2012 10:19

Kan ni fatta de! Jag kan inte!

Vart har alla veckorna tagit vägen? Snart är lillan här iaf och de kommer vara de häftigaste nånsin!! Jag ska bli mamma för resten av mitt liv! Ja tänk livet blir inte som man alltid planerar men då är det bara att hänga med och göra de bästa av det som blir:D


Vi mår iaf bra båda två och senast jag var hos Bm ( i tisdags) Så låg hon med huvudet neråt och var lite ruckbar:) Men satan va ont de gjorde när hon tryckte runt henne för att känna hur hon låg:/ Brrrf..


Nu ska jag ta solstolen å dra till havet å sätta mig en sväng tänkte jag sen i em ska jag åka till Öa å grilla med flickorna och förhoppningsvis äta 2 kulor underbar kulglass på stationen! :) hahaha MUMS:P


Och till er som nojar över att de blir för varmt i solen vid havet för en gravid....Nej de blir de inte.

Så länge jag mår bra och inte blir överhettad eller får solsting och dricker och äter bra så är de ingen fara. Klarar jag mig i solen så gör lilla bebisen de också, den ligger bra skyddad där inne i magen! Skulle den koka skulle ju mina innälvor också göra det;)

De enda problemet jag har på stranden är att jag alltid får gräva en grop i sanden under min handduk eftersom jag inte kan ligga på magen annars:)

Ha en bra sommardag mina vänner. Puss!


 

Fräknar? :)



 

Av Sara Hillblom - 14 maj 2012 00:19

Hallå kära vänner, hoppas ni alla har de bra.Jag har de bra iaf! Jag har trott för några dagar sen att ja inbillade mig att magen börjat sjunka neråt men de är inte inbillning vet ja nu. De både syns och känns tydligt och dessutom tycker jag formen på magen är finare nu:) Den lilla krabaten där inne trycker förbaskat på blåsan också när hon har sina sprattelfester! Har dock inte lyckats kissa på mig än men de har varit jäklit nära många gånger! När ja var hos Bm för 2 veckor sen så konstaterade hon att lillan låg med huvudet neråt å nu vi får se på tisdag om hon är kvar i samma läge fortfarande.Lilla damen är livligare nuförtiden än nånsin och de är både på gott och ont. De negativa är ju att de kan vara satans obehagligt å göra ont som tusan när hon är i full gång där inne men samtidigt är de jävligt mysigt när hon bökar å stökar så att hela magen får konstiga former som om de vore en levande geleklump! Man fantiserar mycke om vad hon gör där inne dom stunderna:) Nej nu kom John Blund för en stund sen så gonatt säger jag men inte lillan eftersom hon håller ännu en sprattelfest!

Av Sara Hillblom - 10 maj 2012 16:03

Ger er lite bilder istället för text:)


 


Idag torsdagen den 10e Maj har jag gått hela 32 veckor av graviditeten, endast 8 veckor kvar!! Tiden springer iväg!

Tycker jag är alldeles tillräckligt tjock nu men de kan hända mycke mer endå på veckorna som är kvar! Jaja inget att göra åt det:)

 

Jag och Marre på båten över till Danmark på Valborg. 



    

Brudarna tar en ciggis på min balkong.



   

Ha en toppendag allihopa! Idag regnar de å ja tycker de är så himla mysigt å kallt är de inte heller ute!

Ciao <3

Presentation


LOVE IS MY RELIGION

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards