Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Kåt som ett djur å katten luktar skit!

Av Sara Hillblom - 30 december 2011 22:21

Ja skulle ju göra så jäkla mycke idag hade jag tänkt men den här jäkla datorn fick mig att växa fast i soffan i förmiddags å inte blev de bättre av att jag sov bort hela eftermiddagen! 

Nåja, skitsamma lite på listan fick ja endån gjort. 


*Fixa till naglarna      -Check   

*Diska                        -Check     

*Damsuga

*Träna

*Städa             

*Hälsa på vän på sjukhuset

*Ringa mamma

*Tömma kattlåda       -Check   

*Handla                     -Check   

*Boka tvättid             -Check   

*Vika tvätt                -Check  


Resten får bli imorgon:)


Har ätit lövbiff å potatissallad idag, de är ju så SATANS gott å dessutom enkelt å är färdigt på bara några minuter 

Har varit så jävla kåt idag så ja vet inte va de är med mig! Å så fort katten öppnar munnen så håller jag på att spy för jag tycker de luktar så förbannat äcklit om hennes andedräkt!! Ööörk!

Brukar inte vara så här kåt eller känslig för lukter tycker jag men men! Å skulle jag sexa till de idag så gäller de fan att killen luktar gott annars spyr ja väl!   

 


Nu ska jag snart hoppa in i sängen, har en lång dag å natt framför mig imorgon där de är mycke som ska göras så jag håller mina tummar för att jag får lite bättre sömn inatt.

Peace

 
 
Ingen bild

Lina

30 december 2011 22:49

Vågar jag sova hos dig imorgon då? Kanske vaknar av att du ligger och tar på mig! ;)

 
Sara

Sara

30 december 2011 22:59

Haha ja men jag misstänker att du vill sova på min sköna soffa, fast ja jag kan ju klart smyga ut där och taffsa på dig också!:) Hade jag varit dig hade jag kanske sovit med kläderna på;)

http://myownway87.bloggplatsen.se

 
Dessie

Dessie

31 december 2011 00:00

SV; Tack, hoppas bara att jag får må lite bättre än vad jag gör nu ;)
Grattis själv Sara! Shit vad coolt att du ska bli mamma! Alla andra bebisar kommer att vara helt avis på din bebis bara för den har dej som mamma :D Hoppas du mår bra! Kraaam

http://dessieborgstrom.se

Sara Hillblom

2 januari 2012 07:57

Haha neej då dom kommer inte vara avis, ni är många bra mammor själva därute:)Sköt om dig. Krams

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hillblom - 8 juni 2012 23:11

Tvättar alla barnkläderna och förbereder inför lillans ankomst. Så obeskrivligt mysig känsla att se dom här små kläderna hänga inne i badrummet       Snart kommer du ut från den där kulan du bor i......ja längtar efter dig kan du tro!     ...

Av Sara Hillblom - 6 juni 2012 00:31

Sally har ju varit både ute och innekatt när jag bodde på markplan i Öa, men nu bor jag ju på andra våningen och vågar inte släppa ut henne. Vi har dock balkong men idag slängde jag på henne selen och gick ut en halvtimme med henne här bak  på gräsma...

Av Sara Hillblom - 4 juni 2012 23:01

Nu är de kväll och den här bilden är precis tagen. Ni ser säkert inget konstigt här men de gör jag, mina fötter är vanligtvis väldigt beniga och ådriga men nu är dom svullna och ser då helt "normala" ut! Önskar dom såg ut så här alltid men inte som d...

Av Sara Hillblom - 2 juni 2012 23:59

    Det blev en kvällspromenix innan, de var ett tag sen. Men tänkte ta mig i kragen och försöka komma ut nu en sväng varje dag om de inte regnar. Lite svårt att hitta bekväma promenadkläder vid de här laget bara. Inte mycke som passar längre!...

Presentation


LOVE IS MY RELIGION

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards