Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Rubrik saknas

Av Sara Hillblom - 19 februari 2012 21:48

Hej kära ni, jag är ju en person som för det mesta är mycke glad  men också har ett jävla temperament när de väl gäller! Hormoner spelar säkert in lite nu också men skitsamma jag behöver vräka av mig lite!


Vad som irriterar mig!

* Kattjävlen när hon ska hålla på och prassla i dom satans persiennerna!!! Å det gör hon endast av två anledningar så väl känner jag henne. Antingen när hon är uttråkad och understimulerad eller när hon bara vill jävlas och få igång mig för hon VET att jag blir förbannad och ger henne uppmärsamhet då för jag tål inte de jävla prasslandet!! Ja börjar svära å hyssha åt henne å till sist eftersom hon fortsätter igen så fort jag blir tyst så dönar ja fram till fönstret å svär ännu mer å shasar ner henne! Grrr!! Så håller de ofta på.


* Att jag nästan alltid blir hungrig nuförtiden så fort jag ska sova eller precis när jag vaknat å vill somna om!! Gör oftast ingen nytta heller att äta lite innan jag ska sova eller äta på natten när ja vaknar. Störigt att behöva gå upp och äta innan man kan somna om när det är på morgonen!


*Att jag känner mig mindre smidig och rörlig när jag ska bocka å böja mig på olika sätt för att man blivit som en jädra rullkorv runt magen !


Å resten av allt jag skulle skriva som irriterar mig har jag glömt under tiden jag skrivit nu!!! Så nu irriterar jag mig på att jag glömt bort de!! Jaja!


Saker som är mycke bättre:)




*När ja känner hur lillan kickar å buffar inne i magen.


*När man hittar fynd, reagrejer eller annat med nersatt eller lågt pris.


*Romantik romantik romantik. Ja är såld på de och kommer nog alltid vara:)

*Mina vänner  


I övrigt har ja haft en skitbra helg, har träffat vänner, ätit å druckit gott å onyttigt å haft de kul å mysigt som vanligt:) Märkte nu när jag kom hem att jag fått i mig mycke socker, syns ganska snabbt på min hy i fejset när jag proppat i mig sånt eftersom jag försöker vara ganska shysst mot mig själv annars när de gäller vad ja stoppar i mig.

Men nu kommer veckan igen å de är dags att köra på som vanligt.

Nu tänkte jag lägga mig och kolla på en film å käka resten av mina älskade riesen tills ja blir trött:)


             











 



Masken bjussar oss på middag:)

 

Sen fick vi efterrätt chokladpudding, grädde å gubbar:p Smask!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hillblom - 8 juni 2012 23:11

Tvättar alla barnkläderna och förbereder inför lillans ankomst. Så obeskrivligt mysig känsla att se dom här små kläderna hänga inne i badrummet       Snart kommer du ut från den där kulan du bor i......ja längtar efter dig kan du tro!     ...

Av Sara Hillblom - 6 juni 2012 00:31

Sally har ju varit både ute och innekatt när jag bodde på markplan i Öa, men nu bor jag ju på andra våningen och vågar inte släppa ut henne. Vi har dock balkong men idag slängde jag på henne selen och gick ut en halvtimme med henne här bak  på gräsma...

Av Sara Hillblom - 4 juni 2012 23:01

Nu är de kväll och den här bilden är precis tagen. Ni ser säkert inget konstigt här men de gör jag, mina fötter är vanligtvis väldigt beniga och ådriga men nu är dom svullna och ser då helt "normala" ut! Önskar dom såg ut så här alltid men inte som d...

Av Sara Hillblom - 2 juni 2012 23:59

    Det blev en kvällspromenix innan, de var ett tag sen. Men tänkte ta mig i kragen och försöka komma ut nu en sväng varje dag om de inte regnar. Lite svårt att hitta bekväma promenadkläder vid de här laget bara. Inte mycke som passar längre!...

Presentation


LOVE IS MY RELIGION

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards