Alla inlägg den 18 april 2012

Av Sara Hillblom - 18 april 2012 20:48

Är så jävla fattig och har varit nu ett tag, men Pang! Imorgon rullar cashen in igen och man kan krypa ur sin isolerade fattigmansbubbla! Så imorgon ska en större del av stans billiga matkedjor få besök av shoppingglada mig. Ska dessutom fixa färdigt min slutgiltiga hårfärg. Den knasiga färgen jag har nu är bara en fas i processen att bli ljusare. Hoppas jag får till de:) Jag har lipat lite idag, de har varit mycke känslor och först var de en förlossning på tvn som gick mig på fall, brukar dock gråta eller iaf få tårar i ögonen varje gång jag ser sånt nuförtiden. Sen andra gången var de en kvinna som hade ett emotional talk till sin dotter som hade avslutat sin collegeutbildning. Men sen kom toppen på min dag för några timmar sen, då jag fick ett oväntat samtal från utlandet. Har inte träffat eller hört människans röst på över 2 veckor, vi har bara smsat så jag blev glad å överlycklig:)Ha en mysig kväll mina vänner. Puss

Presentation


LOVE IS MY RELIGION

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards