Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Sara Hillblom - 4 juni 2012 23:01

Nu är de kväll och den här bilden är precis tagen. Ni ser säkert inget konstigt här men de gör jag, mina fötter är vanligtvis väldigt beniga och ådriga men nu är dom svullna och ser då helt "normala" ut! Önskar dom såg ut så här alltid men inte som dom känns -varma och korviga haha! Likadant är händerna ibland på kvällarna, brukar alltid bära tre ringar men har fått slta av dom nu när de klämmer åt så förbaskat!

 


Kanelbulle är gott och när man samtidigt inte har nåt annat vettigt att hitta på så kan man ju alltid knäppa en bild!!

   


Var hos barnmorskan idag förresten och nu är lillan helt fixerad och det var hon inte för 2 veckor sen när hon kände sist. Hon sa också att de förvånar henne inte om hon kommer tidigare! Jag har hela tiden trott att hon kommer komma någon vecka innan beräknat men de återstår att se. Hoppas jag har rätt för nu längtar jag så förbaskat mycke så de e jukt!! :D Vill träffa denna lilla människa jag bär på NU NU NU!! 


Ikväll ska jag plocka fram nån bok och börja läsa i för att fördriva tiden bättre. Sov gott, Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


LOVE IS MY RELIGION

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards