Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Sara Hillblom - 2 januari 2012 23:00

Gokvällsing. Ikväll har jag bara myst runder här hemma å pysslat med lite smått å gott, satt upp en lampa, skruvat å hängt upp en ampel i tvrummet, klippt å snyggat till lite blommor å annat sånt där pyssel för att få det att kännas ännu mer hemtrevligt  Och imorgon ska jag fortsätta att pyssla här hemma tänkte jag, bland annat plocka ner julpyntet! Jag brukar aldrig slänga ut julen så tidigt men ja har tröttnat på skiten å vill fixa det mysigt här.

Stog å fantiserade i sovrummet innan om var spjälsängen å skötbordet ska stå så småningom, så himla mysig känsla att tänka på de  

Men jag ska vänta några veckor till tror jag innan jag börjar köpa saker eftersom jag vill att de ska gå lite längre. Men visst jag har ju redan börjat kika runt på nätet    

Nej nu ska jag strax krypa in i sängen å läsa lite.

Slänger ut två bilder från ikväll. Puss å Gonatt


Fett+bäbis men de ser bara ut som fett när man sitter ner!!

 


Men på nästa bild ser de inte lika illa ut    

Fan

Av Sara Hillblom - 2 januari 2012 07:21

Klockan är snart halv 8, å jag fick sova 4,5 timmar inatt och med flera avbrott, LJUVLIGT! Nej helvete va störigt att inte kunna sova. Jag förstår ju att de har med bebis på nåt sätt att göra men förstår inte vad de är som gör att man sover så dåligt! Har varit vaken nu i 2 timmar och fick gå upp för en haltimme sen för att jag va så äckligt hungrig så nu har jag klämt ner ett äpple och ett glas mjölk så nu klarar jag väl mig ett tag till. Ska prova somna på soffan om en stund igen och se om de går...de va bara skit på tvn så därför fick ni ett inlägg nu! Men nu ska jag krypa ner på soffan.

Peace

Presentation


LOVE IS MY RELIGION

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards