Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Sara Hillblom - 10 januari 2012 20:55

Jag vill bara börja med några ord till er som undrar varför man skriver om sånna grjer om sig själv som jag gjorde i förr anlägget och då vill jag bara säga till er att- Jo, de här är ingen blogg som ska se ut som många andras, att man bara delar med sig av dom positiva och bra sidorna av livet. Vissa vill försköna sina liv genom bloggar och även i verkligheten men det vill inte jag. Livet går upp och ner, det är dåligt ibland och bra ibland, och så är även vi människor också, ingen är perfekt och de är inte våra liv heller. Jag ger er äkta vara, känslor, händelser, bra och dåliga sidor. För det ÄR så livet ser ut och jag vet att väldigt många tycker om att läsa min blogg, särskilt när jag inte ska hålla på att försköna sanningen hela tiden. Människor tycker om att läsa om sanningen. Jag är inte felfri och inte ni heller, men jag är endå mycke stolt över mig själv. Som sagt ibland är jag bra och ibland är jag dålig! 

Sen bara för att jag är ärlig när jag skriver så betyder ju inte det att jag redogör HELA mitt liv för er...men ni får nöja er endå  


just nu sitter jag å lyssnar på blues, dricker en kopp te och laddar upp lite bilder på fejsbög å skriver här. Jag har haft en bra dag idag, jag va ute och gick innan idag i 1½ timme, det är mycke jämfört med hur de brukar vara nuförtiden eftersom jag är mycke trött och inte har så mycke ork. Det börjar kännas ordentligt i magen nu också särskilt när man är igång och rör sig, det stramar och ömmar, och jag nyser skitmånga gånger varje dag och de gör så FRUKTANSVÄRT ont varje gång i livmoder eller ligament eller var tusan de nu kommer ifrån, fy fan! Å på natten känner jag liknande smärta varje gång jag ska vända mig, men inte alls lika kraftig. Men va gör det, de ligger ju en människa i min mage, en liten liten människa!   Haha så häftigt!

Blev dödstrött efter promenixen innan idag så jag la mig och sov i 2 timmar men kors itaket så har jag haft ork nu ikväll att städa här hemma! Det är inte min starka sida att städa men det kändes riktigt skönt, har t.o.m torkat golv!! Men nu ska jag fortsätta pyssla lite här hemma sen får det bli att dyka in i en bok eller kolla på en film.

Puss på er!

Presentation


LOVE IS MY RELIGION

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards