Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

whoop whoop bra dag.

Av Sara Hillblom - 4 januari 2012 19:30

Helloooo.. Sov bort hela förmiddagen nästan eftersom det inte blev så mycke sömn inatt! Sen kom Sandra och hälsade på, vi har inte träffats på evigheter, de va mycke trevligt faktiskt, satt här å snackade lite skit sen stack vi till Espresso å fikade ett par timmar   Sen när kvällen dök upp så tänkte jag att de va dags att träna på något sätt eftersom jag inte gjort det på nästan en vecka, har varit så jävla trött och sovit mycke! Ja pallade inte gå till gymmet idag så istället gjorde jag nåt som jag inte gör så ofta längre, tyvärr. Improvisionsdansar-Skitbra träningsform!

Jag gjorde de mycke när jag bodde i min gamla lägenhet men sen jag flyttade hit och sen blev gravid ovanpå det så har de inte blivit av så mycke. Men att dansa är som sagt de bästa jag vet, man får bra kroppskännedom och dessutom är de en ruskigt bra motionsform! Jag rullar bara ner persienerna, tar på mig nåt jag känner mig snygg eller bekväm i, sätter igång danslistan på spotify (mest reggeatonmusik på den) och sen tar jag in helkroppsspegeln i tvrummet så jag kan se mig själv sen kör jag bara, dansar å rullar höfter å allt möjligt man kan tänka sig.

Jag brukar även köra de här i kombination med egna påhittade träningsövningar och lite yogainslag. De är de roligaste och effektivaste träningssättet jag vet. Sen för den delen så kan man va hur sexig eller ful man vill för de är endå ingen som ser  

Ja började med de här för ca 2 år sen och har i perioder sen dess hållit på med det. Ja älskar det!   Kände nu när jag va ute på nyår och dansade att ja kände mig klumpigare än vanligt och högklackat på gjorde inte saken bättre så tänkte att de kan vara skönt att hålla på med de lite smått nu under graviditeten, i den mån man orkar iaf och de är ju alltid bra att hålla sig iform och dessutom få smidigheten på köpet eftersom den ju endå försvinner mer och mer efterhand magen å kanske fettet växer! Å sen att de är kul också.


Workin out and having fun!

 


Sen blev de bara lite lätt kvällsmat, broccolistuvning. Broccoli=Mycke järn   Har alltid HATAT broccoli, men på senare året har jag lärt mig äta det, stuvning iaf, lagom stora och lagom kokta broccolibitar och mycke saltat och pepprat så är det faktiskt gott! Men ja kommer ju som vanligt behöva stoppa i mig något mer innan jag avklarat den här dagen och de får bli en frukt.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hillblom - 8 juni 2012 23:11

Tvättar alla barnkläderna och förbereder inför lillans ankomst. Så obeskrivligt mysig känsla att se dom här små kläderna hänga inne i badrummet       Snart kommer du ut från den där kulan du bor i......ja längtar efter dig kan du tro!     ...

Av Sara Hillblom - 6 juni 2012 00:31

Sally har ju varit både ute och innekatt när jag bodde på markplan i Öa, men nu bor jag ju på andra våningen och vågar inte släppa ut henne. Vi har dock balkong men idag slängde jag på henne selen och gick ut en halvtimme med henne här bak  på gräsma...

Av Sara Hillblom - 4 juni 2012 23:01

Nu är de kväll och den här bilden är precis tagen. Ni ser säkert inget konstigt här men de gör jag, mina fötter är vanligtvis väldigt beniga och ådriga men nu är dom svullna och ser då helt "normala" ut! Önskar dom såg ut så här alltid men inte som d...

Av Sara Hillblom - 2 juni 2012 23:59

    Det blev en kvällspromenix innan, de var ett tag sen. Men tänkte ta mig i kragen och försöka komma ut nu en sväng varje dag om de inte regnar. Lite svårt att hitta bekväma promenadkläder vid de här laget bara. Inte mycke som passar längre!...

Presentation


LOVE IS MY RELIGION

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards