Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Trött-glad-trött

Av Sara Hillblom - 5 januari 2012 20:45

Fyy satan så trött jag börjar bli om dagarna!! Folk säger att trötthet brukar lätta efter 3e månaden men jag har inte haft några större problem med de under mina första 3 månader men efter 3e månaden började de för mig! hmm..ja alla har ju olika graviditeter som sagt! Inatt fick jag endå ganska bra sömn jämfört med annars, jag fick sova 5½ timme sammanhängade med ett uppvaknande bara men somnade om igen och fick mig 2 timmar till. Sov så pass bra och djupt inatt att jag t.om drömde och kom ihåg de!  De gör jag nästan alltid när jag har sömnrutiner som fungerar bra.

Inte nog med det så fick jag tvinga mig att stanna uppe efter frukosten i förmiddags, men efter ett par timmar blev de sängen igen! Vaknade några timmar senare och var lika jävla trött å ville sova igen, men nej så blev de inte eftersom jag skulle åka till Öa och träffa en gammal klasskompis och mycke nära vän från gymnasiet, Pernilla. Vi har inte setts på evigheter å de va skitkul!  Sen stack jag upp till Lina och snackade skit med henne en halvtimme, så tack vare dessa två flickor fick ja ny energi medans jag va i Öa idag. Men nu är jag hemma igen å lika trött börjar jag bli igen, och snart blir de faktiskt sängen! 

Förresten nu är de bara en vecka kvar tills  ULTRALJUDET!! Så spännande, läskigt å kul på samma gång. Hoppas bara att allt ser bra ut. Men men inget man kan påverka endå så det är bara att längta en vecka till  

 
 
Pernilla

Pernilla

5 januari 2012 23:08

Ååh, det var skit kul att träffa dig också! O klappa magen :) Ska blogga sen och lägga upp en sketa snygg bild jag tog på en galen brud i butiken innan ;) Puss!

http://gittzon.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

6 januari 2012 12:35

Haha ja den va visst snygg den bilden:D Have a lovely day. Hallonkyssar:*

http://myownway87.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hillblom - 8 juni 2012 23:11

Tvättar alla barnkläderna och förbereder inför lillans ankomst. Så obeskrivligt mysig känsla att se dom här små kläderna hänga inne i badrummet       Snart kommer du ut från den där kulan du bor i......ja längtar efter dig kan du tro!     ...

Av Sara Hillblom - 6 juni 2012 00:31

Sally har ju varit både ute och innekatt när jag bodde på markplan i Öa, men nu bor jag ju på andra våningen och vågar inte släppa ut henne. Vi har dock balkong men idag slängde jag på henne selen och gick ut en halvtimme med henne här bak  på gräsma...

Av Sara Hillblom - 4 juni 2012 23:01

Nu är de kväll och den här bilden är precis tagen. Ni ser säkert inget konstigt här men de gör jag, mina fötter är vanligtvis väldigt beniga och ådriga men nu är dom svullna och ser då helt "normala" ut! Önskar dom såg ut så här alltid men inte som d...

Av Sara Hillblom - 2 juni 2012 23:59

    Det blev en kvällspromenix innan, de var ett tag sen. Men tänkte ta mig i kragen och försöka komma ut nu en sväng varje dag om de inte regnar. Lite svårt att hitta bekväma promenadkläder vid de här laget bara. Inte mycke som passar längre!...

Presentation


LOVE IS MY RELIGION

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards