Alla inlägg under januari 2012

Fan

Av Sara Hillblom - 2 januari 2012 07:21

Klockan är snart halv 8, å jag fick sova 4,5 timmar inatt och med flera avbrott, LJUVLIGT! Nej helvete va störigt att inte kunna sova. Jag förstår ju att de har med bebis på nåt sätt att göra men förstår inte vad de är som gör att man sover så dåligt! Har varit vaken nu i 2 timmar och fick gå upp för en haltimme sen för att jag va så äckligt hungrig så nu har jag klämt ner ett äpple och ett glas mjölk så nu klarar jag väl mig ett tag till. Ska prova somna på soffan om en stund igen och se om de går...de va bara skit på tvn så därför fick ni ett inlägg nu! Men nu ska jag krypa ner på soffan.

Peace

Av Sara Hillblom - 1 januari 2012 19:00

Nej fy fan säger jag bara, det var ju nyårsafton igår jag va ute med Lina. Hela kalaset slutade dock med att ví slängde av oss våra högklackade skor inatt när vi hoppat av bussen här i Ä-holm och gick hem på strumpor på den iskalla blöta asfalten och förfrös våra ömma fötter, men hellre de valet än att fortsätta gå i dom satans skorna som hade plågat oss hela natten!! Att man aldrig lär sig!

En promenad från busshållsplatsen och hem ska i vanliga fall ta under 10 minuter men inatt tog det en halvtimme så plågade som vi va! Vad säger man, idiotisk!  

Men den här gången lärde jag mig, nu har jag slängt dom satans skorna, ALDRIG mer att mina fötter ska få lida så för ett par snygga skor. Bättre sent än aldrig att lära sig.

När den gravida å den fyllehungriga väl kommit hem så tryckte vi i oss rostade mackor och babblade skit i två timmar och somnade slutligen inte förrens runt 6 halv 7 imorse!

Det var nog sista gången under min graviditet jag kommer orka med en sån natt, men visst de va kul att vara ute bland mycke folk eftersom de va ett tag sen och dessutom få dansa, de e ju de bästa jag vet  De dröjer kanske läänge innan de blir av nästa gång:)

Så idag har jag å Lina bara sovit, slappat, varit på pizzeria och tryfflat i oss godis, läsk å annat onyttigt.

Imorgon övergår då allt till de vanliga igen, nyttiga matvanor, träning, vardagssysslor m.m


Lägger ut ett klipp på Pölse (Johan Ek) och en av hans enligt mig bästa saker han gjort, av det jag har hört.

Den här sångtexten kan jag till stora delar relatera till och jag älskar att lyssna på den. Jag får en riktigt nice känsla i kroppen var eviga gång jag hör den. Den är bäst! Johan har en underbar personlighet och han har inspirerat mig många gånger.  Lyssna ta in å njut  


Presentation


LOVE IS MY RELIGION

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards